Igor Gałązkiewicz

Strateg i konsultant w sferze brandingu, doradza markom, jak budować silną tożsamość i projektować konsumenckie doświadczenia. Działa na styku marketingu, sztuki i designu. Obecnie pełni także funkcję dyrektora marketingu w Anegre i Dyrektora kreatywnego w Plato. Autor książek Art Branding oraz Projektowanie doświadczeń. Przez kilka lat w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej odpowiadał za sponsoring, komunikację i projekty specjalne. Pomysłodawca i kurator projektu OperaLab, jak i wielu wystaw architektury i wzornictwa. Wykładowca branżowych konferencji. Na stałe o sztuce i marketingu pisze do Monitor Magazine, L’Officiel oraz L’Offciel Hommes.

Branding strategist and consultant who advises brands on how to build a strong identity and design consumer experience. He operates at the interface of marketing, art and design. At present, Mr. Gałązkiewicz is the Marketing Director at Anegre and Creative Director at Plato. Author of Art Branding and Projektowanie doświadczeń [Designing experiences]. For several years he was in charge of sponsorship, communication and special projects at the Teatr Wielki - Polish National Opera. Originator and curator of the OperaLab project, as well as many architecture and design exhibitions. Lecturer at numerous industry conferences. He regularly writes about art and marketing for Monitor Magazine, L’Officiel and L’Offciel Hommes.