Marcin Samek

Dyrektor działu strategii i social media w warszawskim oddziale McCann Worldgrup. Ponad 17 lat doświadczenia w tworzeniu strategii marketingowych i komunikacyjnych m.in. dla takich marek jak KFC, Mastercard, KFC, Wyborowa, Bank Pekao SA, Starbucks, IKEA, Książęce, Dębowe Mocne, Aldi, Coca-Cola, Delicje, Peugeot, Honor, czy Samsung.  Zanim dołączył do McCann Worldgroup pracował m.in. w HAVAS Worldgroup Warsaw (dawniej EURO RSCG), czy Agencji Reklamowej S4. Trener i wykładowca m.in. w Szkole Strategii Marki SAR i Effie MBS Program oraz wielokrotny prelegent podczas różnego rodzaju wydarzeń i konferencji branżowych, M.in. Kongers Badawczy PTBRiO (4 krotnie), CMO Summit, czy Effie Talks. Juror w takich konkursach branżowych jak Innovation Awards, czy Effie Awards – przewodniczący grupy jurorskiej w Effie 2019. Absolwent filozofii i socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Director of Strategy & Social Media department working for all of the agencies in McCann Worldgroup Warsaw. More than 17 years experience in creating marketing & communication strategies for such brands as Mastercard, KFC, Wyborowa, Bank Pekao SA, Starbucks, IKEA, Książęce, Dębowe Mocne, Aldi, Coca-Cola, Delicje, Peugeot, Honor, Samsung and many more. Before he joined the McCann team he had worked in HAVAS Worldgroup Warsaw, and Agencja Reklamowa S4. Trainer and lecturer in Szkoła Strategii Marki SAR” (Brand Strategy School – Advertising Agencies Association), juror of Innovation Awards and Effie (chairman of Jury Members' group in 2019). He is graduate of philosophy & social science.