Jędrek Nykowski

Dyrektor Kreatywny, projektant doświadczeń, producent. Skupia się głównie na projektowaniu instalacji imersyjnych oraz doświadczeń dla marek. Działa w przestrzeni między człowiekiem, designem i digitalem. Założyciel EWENEMENT Brand Experince Workshop (www.ewenement.co), pierwszej kreatywnej agencji na polskim rynku specjalizującej się w projektowaniu doświadczeń, od 2015 dyrektor kreatywny w Mea Group.  Specjalizuje się w budowaniu kampanii łączących sztukę z markami, pasjonuje się  łączeniem technologii z tradycyjnymi formami scenografii, projektowaniem przestrzeni interaktywnych, nieustannie poszukuje i eksperymentuje z formą światła.  Na jego koncie są projekty dla takich klientów jak CCC, Robert Kupisz, Pepsi, Motorola, Lenovo, Casio, Wyborowa, Edipresse Polska, British American Tobacco, Tymbark, GSK, Ambra, MetLife, w tym też doceniane na międzynarodowych konkursach (np. Flesz Fashion Night 2017 – ścisły finał Eventex 2018, Flesz Fashion Night Autumn Glow z wyróżnieniem specjalnym w prestiżowym konkursie German Design Award 2019 w kategorii ‘Event – Excellent Communications Design’). Kreatywny Roku Branży Eventowej w konkursie MP Power Awards 2018. Wcześniej związany z takimi agencjami jak Allegro, Rochstar, Escadra i G7. Tworzył koncepty i realizował projekty m.in. dla Nationale Nederlanden, Prudential, PKO BP, PZU, Nokia, Adidas, Reebok, Lot, Kompania Piwowarska, CEDC, Polpharma, Orange, Sony, Samsung, Vatenfall, Tymbark, Coca-Cola, Mercedes i Velux. Jeden ze współorganizatorów Orange Warsaw Festival i Orange Stacji Balon.Wykładowca na Studium Event Managementu na Wydziale Zarządzania UW. Trener, prowadzi szkolenia „Event Manager – planowanie, organizacja i zarządzanie projektem eventowym”.

Creative director, experience designer, producer. He focuses on designing immersion installations and experiences for brands, working in the space between human, design and digital. Founder of EWENEMENT Brand Experince Workshop (www.ewenement.co), the first creative agency on the Polish market specializing in experience designing, from 2015 the creative director at the Mea Group. He specializes in building campaigns combining art and brands, he is passionate about combining technology with traditional forms of stage design, designing interactive spaces, constantly looking and experimenting with the form of light. In the last five years he worked for clients such as CCC, Robert Kupisz, Pepsi, Motorola, Lenovo, Casio, Wyborowa, Edipresse Polska, British American Tobacco, Tymbark, GSK, Ambra, MetLife, including those appreciated at international competitions (e.g. Flash Fashion Night 2017 - finalist of Eventex 2018, Flash Fashion Night Autumn Glow with a special distinction in the prestigious German Design Award 2019 competition in the 'Event - Excellent Communications Design' category). Creative of the Year of the Event Industry in the MP Power Awards 2018 competition. Previously associated with such agencies as Allegro, Rochstar, Escadra and G7. He created concepts and implemented projects, including for Nationale Nederlanden, Prudential, PKO BP, PZU, Nokia, Adidas, Reebok, Lot, Kompania Piwowarska, CEDC, Polpharma, Orange, Sony, Samsung, Vatenfall, Tymbark, Coca-Cola, Mercedes and Velux. One of the co-organizers of the Orange Warsaw Festival and Orange Balloon Station.Lecturer at the Event Management Studies at the Faculty of Management of the University of Warsaw. An instructor conducting the training "Event Manager - planning, organization and management of an event project".