Konferencja „Projektowanie wizerunku przedsiębiorstwa - Przebrała się m!arka” w dniach 29-30 czerwca 2020 r.

Conference „What’s up Brand Corporate image design”, June 29-30, 2020 - English Version

Konferencja Projektowanie wizerunku przedsiębiorstwa - Przebrała się m!arka - bez rejestracji

Szanowni przedsiębiorcy, przedstawiciele start-upów, projektanci oraz przedstawiciele administracji i świata nauki:

29 i 30 czerwca, Urząd Patentowy RP zorganizował dla Państwa wydarzenie, które dostarczyło nam wyjątkową  dawkę pozytywnych doświadczeń i cennych informacji. Nasi goście opowiadali o tym jak w czasach gwałtownego rozwoju technologii cyfrowych z jednej strony, a coraz większą potrzebą budowania przewagi konkurencyjnej z drugiej, zostać nie tylko zauważonym, ale i docenionym. Kluczem globalnego wzrostu okazuje się nowatorskie myślenie o szeroko rozumianej promocji, w tym korzystanie z narzędzi do budowania optymalnego wizerunku. Dwa z siedmiu paneli poświęcone zostały tematyce związanej z prawną ochroną wizerunku marki, oraz wyzwaniom prawnym dotyczącym ochrony branży rozrywkowej oraz marketingu.

Po raz pierwszy wyłącznie w formule online, mieliśmy okazję wysłuchać 42-óch wyjątkowych prelegentów, w tym gości ze Szwajcarii, Hiszpanii i Niemiec, którzy podzielili się z nami wiedzą, pasją i doświadczeniem.

Naszym celem było pokazanie szerokiego spektrum budowy i ochrony marki, a także wskazanie na istotne znaczenie zagadnień prawnych w tym procesie, zwłaszcza w kontekście prawa własności intelektualnej i przemysłowej. Zwracamy uwagę także na potrzebę rozwijania polskich marek jako elementu rozwoju naszych produktów i przedsiębiorstw.

Do ponownego oglądania debat na żywo, zapraszamy wszystkich chętnych nie tylko w kraju nad Wisłą. Swoje zaproszenie kierujemy do szerokiej społeczności międzynarodowej, która dzięki zapewnionemu tłumaczeniu symultanicznemu na język angielski, będzie mogła śledzić nasze obrady, zarejestrowane w studio na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

ZACHĘCAMY DO PONOWNEGO OGLĄDANIA WYŚMIENITYCH DEBAT!

Dziękujemy, że byliście z nami!

Główne zagadnienia konferencji

  • PROJEKTOWANIE SPERSONALIZOWANYCH PRODUKTÓW W ERZE CYFROWYCH TECHNOLOGII
  • JAK BUDOWAĆ WARTOŚCIOWY KONTENT KOMUNIKACJI PRZEDSIĘBIORSTWA?
  • PRAWNA OCHRONA WIZERUNKU MARKI
  • NIEKONWENCJONALNE ZNAKI TOWAROWE
  • KOMERCJALIZACJA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA W KONTEKŚCIE NOWYCH TECHNOLOGII
  • USER EXPERIENCE I STRATEGIA KOMUNIKACJI W PRAKTYCE
  • ART BRANDING
  • POTENCJAŁ JĘZYKA GRAFICZNEGO W BUDOWANIU SUKCESU NAJBARDZIEJ IKONICZNYCH MAREK NA ŚWIECIE
  • SZUKANIE TOŻSAMOŚCI W GRAFICE UŻYTKOWEJ. IDENTYFIKACJE PAŃSTW, MIAST I REGIONÓW
  • WYZWANIA PRAWNE DOTYCZĄCE OCHRONY BRANŻY ROZRYWKOWEJ ORAZ MARKETINGU

Program konferencji

Conference „What’s up Brand? Corporate image design”, June 29-30, 2020

Edyta Demby-Siwek Francis Gurry Christian Archambeau Krzysztof Mazur Magdalena Maruszczak
Wiesław Bartkowski Bożena Gargas Izabela Banaś Andrzej Dobrucki Patryk Kabaj
Grzegorz Kosch Adam Zdanowicz Michał Bachowski Dariusz Adrian Wojtek Kardyś
Kamila Staszczyszyn Jakub Matyka Jessamyn Honculada Małgorzata Szymańska-Rybak Anna Piechówka
Marta Rzączyńska Aleksandra Sewerynik Karolina Sztobryn Rafał Wiśniewski Igor Gałązkiewicz
Maja Ganszyniec Paulina Jaworska Jędrek Nykowski Jens Müller Filip Tofil
Magda Ponagajbo Marcin Władyka Marcin Wolny Inge Buffolo Marcin Samek
Maria Sznuk-Olewczyńska Kinga Pasternak Natalie Pilling Magdalena Miernik Damian Flisak
Maciej Ślusarek Marta Metylska Marek Dietl