Konferencja „Projektowanie wizerunku przedsiębiorstwa - Przebrała się m!arka” w dniach 29-30 czerwca 2020 r.
Szanowni przedsiębiorcy, przedstawiciele start-upów, projektanci oraz przedstawiciele administracji i świata nauki:
29 i 30 czerwca, Urząd Patentowy RP zorganizował dla Państwa wydarzenie, które dostarczyło nam wyjątkową dawkę pozytywnych doświadczeń i cennych informacji. Nasi goście opowiadali o tym jak w czasach gwałtownego rozwoju technologii cyfrowych z jednej strony, a coraz większą potrzebą budowania przewagi konkurencyjnej z drugiej, zostać nie tylko zauważonym, ale i docenionym. Kluczem globalnego wzrostu okazuje się nowatorskie myślenie o szeroko rozumianej promocji, w tym korzystanie z narzędzi do budowania optymalnego wizerunku. Dwa z siedmiu paneli poświęcone zostały tematyce związanej z prawną ochroną wizerunku marki, oraz wyzwaniom prawnym dotyczącym ochrony branży rozrywkowej oraz marketingu.
Po raz pierwszy wyłącznie w formule online, mieliśmy okazję wysłuchać 42-óch wyjątkowych prelegentów, w tym gości ze Szwajcarii, Hiszpanii i Niemiec, którzy podzielili się z nami wiedzą, pasją i doświadczeniem.
Naszym celem było pokazanie szerokiego spektrum budowy i ochrony marki, a także wskazanie na istotne znaczenie zagadnień prawnych w tym procesie, zwłaszcza w kontekście prawa własności intelektualnej i przemysłowej. Zwracamy uwagę także na potrzebę rozwijania polskich marek jako elementu rozwoju naszych produktów i przedsiębiorstw.
Do ponownego oglądania debat na żywo, zapraszamy wszystkich chętnych nie tylko w kraju nad Wisłą. Swoje zaproszenie kierujemy do szerokiej społeczności międzynarodowej, która dzięki zapewnionemu tłumaczeniu symultanicznemu na język angielski, będzie mogła śledzić nasze obrady, zarejestrowane w studio na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
ZACHĘCAMY DO PONOWNEGO OGLĄDANIA WYŚMIENITYCH DEBAT!
Dziękujemy, że byliście z nami!
Główne zagadnienia konferencji
- PROJEKTOWANIE SPERSONALIZOWANYCH PRODUKTÓW W ERZE CYFROWYCH TECHNOLOGII
- JAK BUDOWAĆ WARTOŚCIOWY KONTENT KOMUNIKACJI PRZEDSIĘBIORSTWA?
- PRAWNA OCHRONA WIZERUNKU MARKI
- NIEKONWENCJONALNE ZNAKI TOWAROWE
- KOMERCJALIZACJA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORSTWA W KONTEKŚCIE NOWYCH TECHNOLOGII
- USER EXPERIENCE I STRATEGIA KOMUNIKACJI W PRAKTYCE
- ART BRANDING
- POTENCJAŁ JĘZYKA GRAFICZNEGO W BUDOWANIU SUKCESU NAJBARDZIEJ IKONICZNYCH MAREK NA ŚWIECIE
- SZUKANIE TOŻSAMOŚCI W GRAFICE UŻYTKOWEJ. IDENTYFIKACJE PAŃSTW, MIAST I REGIONÓW
- WYZWANIA PRAWNE DOTYCZĄCE OCHRONY BRANŻY ROZRYWKOWEJ ORAZ MARKETINGU
Conference „What’s up Brand? Corporate image design”, June 29-30, 2020