Marta Metylska

Absolwentka The Polish Open University/ Oxford Brookes University, gdzie jako jedna z nielicznych osób na tamte czasy obroniła pracę MBA z zakresu neuromarketingu dowodząc, że emocje i podświadomość są kluczowymi czynnikami komunikacji marketingowo-sprzedażowej. Niedawno uzyskała także dyplom CIM „Professional in Marketing”. Od 14 lat związana z międzynarodowymi korporacjami jak Zepter International czy Studio Moderna, gdzie zarządzała działami marketingu tworząc strategie komunikacji dla różnorodnych brandów i produktów. Mimo korporacyjnego doświadczenia i przejścia przez niejedną trudną sytuację, nie raz udowodniła, że wrażliwość, empatia i uśmiech są najlepszą bronią na kryzysowe sytuacje. Jako szef swój autorytet zawsze budowała w oparciu o szacunek, wiedzę oraz ludzkie i indywidualne podejście do każdego. Wierzy w dobro i wracającą karmę, dlatego od zawsze starła się udzielać jako wolontariusz w różnorodnych organizacjach np. Fundacja „Nasze Dzieci” na oddziale onkologii w Centrum Zdrowia Dziecka. Aktualnie współtworzy fundację New Way zajmującą się pomocą osobom uzależnionym. W ubiegłym roku postanowiła rozpocząć nowy rozdział w swoim życiu zawodowym rozpoczynając pracę tym razem po stronie agencji marketingowej MAVIL.

A graduate of The Polish Open University/ Oxford Brookes University, where, as one of the very few students at that time, she defended her MBA thesis on neuromarketing, arguing that emotions and subconsciousness were key factors in marketing and sales communication. She has recently obtained a CIM Diploma in Professional Marketing. For the last 14 years she has worked for such international corporations as Zepter International or Studio Moderna, where she was in charge of marketing departments, creating communication strategies for various brands and products. Despite her corporate experience and handling numerous difficult situations, she has proved on many occasions that sensitivity, empathy and smile were the best weapons in crisis situations. As a boss, she has always built her authority on respect, knowledge and an individual approach to everyone. She believes in goodness and that what goes around comes around, which is why she has volunteered in numerous organisations, e.g. the “Our Children” Foundation working at the Oncology Department of the Children’s Memorial Health Institute. She co-creates the New Way foundation which offers help to addicted persons. Last year she decided to start a new chapter in her professional life and began working for MAVIL marketing agency.