Płatność przed wysyłką
W niektórych przypadkach wymagane jest dokonanie opłaty przed wysyłką wniosku. W takiej sytuacji, w podsumowaniu formularza, zamiast przycisku Wyślij będzie widoczny przycisk Zapłać i Wyślij.
Po jego użyciu Użytkownik zostanie przeniesiony na ekran z podsumowaniem płatności, gdzie System wyświetli informację, że wniosek zostanie wysłany automatycznie po wniesieniu i odnotowaniu prawidłowej opłaty. Użytkownik może dodać opłaty do koszyka lub użyć opcji Zapłać teraz.

Po wniesieniu wymaganej opłaty, Użytkownik zostaje przekierowany z powrotem do systemu, gdzie widoczna jest informacja o oczekiwaniu na zatwierdzenie płatności.

Płatność może zostać zatwierdzona z opóźnieniem. Wniosek trafia do zakładki Niewysłane, a system wyświetla komunikat informujący o oczekiwaniu na potwierdzenie wniesienia prawidłowej opłaty.

W momencie otrzymania potwierdzenia system automatycznie wysyła wniosek i trafia on do zakładki Wysłane.
W przypadku gdy płatność się nie powiedzie i zostanie ona odrzucona lub przeterminowana, przy wniosku będzie widniał status Błąd płatności.

Aby ponowić płatność należy przejść do zakładki Płatności i użyć odpowiedniej opcji.

Dopóki nie zostanie wniesiona prawidłowa opłata, wniosek nie zostanie wysłany.