By przejść do strony zarządzania komunikatami należy kliknąć pozycję w menu bocznym Komunikaty.
W celu wyszukania konkretnych komunikatów należy skorzystać z dedykowanych do tego filtrów wyszukiwania znajdujących się nad tabelą.
Jeśli użytkownik posiada nowe nieodczytane jeszcze komunikaty ich liczba jest wyświetlana w górnym menu przy ikonie komunikatów (Rysunek). Kliknięcie w ikonę powoduje bezpośrednie przeniesienie użytkownika do strony zarządzania komunikatami.
Nowe komunikaty posiadają status Nowe oraz są wyróżnione w tabeli pogrubioną czcionką.
By podejrzeć komunikat, należy kliknąć ikonę lub kliknąć lewym przyciskiem myszy na wybrany rekord (komunikat) w tabeli. Po odczytaniu komunikatu zostaje automatycznie uzupełniona Data odczytania w odpowiedniej kolumnie, a status komunikatu zostaje zmieniony na Odczytane.
W celu zarchiwizowania komunikatu należy kliknąć ikonę archiwizacji - zostanie wyświetlone okno z pytaniem o potwierdzenie operacji. Po potwierdzeniu komunikat zostaje zarchiwizowany i znika z listy.
W celu wyświetlenia komunikatów zarchiwizowanych należy, za pomocą filtrów zaawansowanych, wyszukać komunikaty ze statusem Zarchiwizowane.