Korespondencja zakładka „Niewysłane”
W zakładce dotyczącej korespondencji „Niewysłanej” znajduje się korespondencja podpisana przez użytkownika, lecz niewysłana. Korespondencja niewysłana nie posiada statusu wysyłki. W przypadku, gdy została zlecona wysyłka korespondencji otrzymuje ona status W trakcie wysyłki. Dla korespondencji z takim statusem dostępna jest opcja anulowania wysyłki (Rysunek).Anulowanie wysyłki nie jest możliwe dla dokumentów, których wysyłka została zlecona automatycznie przez zaksięgowanie płatności (operacją "Zapłać i wyślij"). Korespondencja dla której wysyłka została anulowana otrzymuje status Wysyłka anulowana.

W przypadku, gdy z jakiś względów korespondencja nie będzie mogła być wysłana, próba jej wysyłki jest automatycznie ponawiana przez system. Gdy zostanie osiągnięty limit prób wysyłki, wtedy korespondencja nie zostaje wysłana a jej status zostaje zmieniony na Błąd wysyłki.
Dostępne opcje dla korespondencji roboczej z poziomu tabeli to edycja tagów, usuwanie oraz kopiowanie.
W momencie kliknięcia opcji edycji
użytkownik ma możliwość wysłania podpisanego formularza, złożenia dodatkowego podpisu lub powrotu do edycji formularza (w takim wypadku złożone wcześniej podpisy zostaną usunięte).