Korespondencja zakładka „Niewysłane”

W zakładce dotyczącej korespondencji „Niewysłanej” znajduje się korespondencja podpisana przez użytkownika, lecz niewysłana. Korespondencja niewysłana nie posiada statusu wysyłki. W przypadku, gdy została zlecona wysyłka korespondencji otrzymuje ona status W trakcie wysyłki. Dla korespondencji z takim statusem dostępna jest opcja anulowania wysyłki (Rysunek).Anulowanie wysyłki nie jest możliwe dla dokumentów, których wysyłka została zlecona automatycznie przez zaksięgowanie płatności (operacją "Zapłać i wyślij"). Korespondencja dla której wysyłka została anulowana otrzymuje status Wysyłka anulowana.

Opcja anulowania korespondencji w trakcie wysyłki

 

W przypadku, gdy z jakiś względów korespondencja nie będzie mogła być wysłana, próba jej wysyłki jest automatycznie ponawiana przez system. Gdy zostanie osiągnięty limit prób wysyłki, wtedy korespondencja nie zostaje wysłana a jej status zostaje zmieniony na Błąd wysyłki.

Dostępne opcje dla korespondencji roboczej z poziomu tabeli to edycja tagów, usuwanie oraz kopiowanie.

W momencie kliknięcia opcji edycji ikona edycji  użytkownik ma możliwość wysłania podpisanego formularza, złożenia dodatkowego podpisu lub powrotu do edycji formularza (w takim wypadku złożone wcześniej podpisy zostaną usunięte).

login